top of page

שיווק עמותות

מגיל 16 אני מתנדבת בעמותות

החלום שלי מאותו גיל היה לעבוד בעמותה

שהעבודה שלי תרגיש לי כמו התנדבות


clothes and shoes

זה היה נראה לי הזוי באותה תקופה

לחלום על לעשות את מה שאתה אוהב ולהרוויח על זה כסף

אבל בגלל שאני טובה בלדמיין

זה תמיד היה חלק בלתי נפרד ממני

עד שהכרתי מישהו שעושה בדיוק את זה

עוזר לעמותות להרוויח יותר כסף

מפתח את העמותות ויוצר קהילות שעושות רק טוב

הגניב אותי הרעיון להיות חלק מזה

ולכן גם הצעתי את עצמי

כי אם אתה רוצה משהו

אתה צריך לבוא ולהגיד

גם אם יש סיכוי שאני אקבל לא על זה

ומפה לשם זאת עבודתי המרכזית

אני אסירת תודה על זה

ואני זה לא מקרה מיוחד

גם אתם יכולים

לכו אחר החלומות שלכם

ותזכרו הכסף יגיע ביחד איתם


הסיפור מאחורי התמונה

לא היה אמור לעמוד דוכן בקניון בביאליק באותו יום שישי

לא כי לא היה את האישורים או האנשים

כי גנבו לנו את הדוכן

השאירו לנו רק את החלק התחתון (לפחות זה)

זה מסוג הסיטואציות שאתה מבין שיש לך אופציה לבחור בין 2 החלטות

או להתבאס ולתרץ תירוצים מוצדקים שאי אפשר להקים דוכן

או למצוא פתרונות יצירתיים ולא לתת לזה לבאס

להבין שיש מטרה גדולה יותר

מהר מאוד הגעתי להחלטה גם אם היא לא הייתה קלה בהתחלה

שאני הולכת להקים דוכן ויהי מה

ועל הקמת הדוכן עד שהביאו לנו עוד ציוד לדוכן

כבר קיבלנו תרומה של 50 שח

שזה 2.5 ארוחות לניצול שואה

הבחירה היא בידינו, כי אני מאמינה שהכל מדויק

גם הגניבה הזאת

והשיעור הוא להסתכל קדימה

ולא לתת לדברים הללו להכריע אותנו

image05_edited.jpg

היי, תודה שאתם מקדישים זמן לקרוא!

היי, שמי שקד עובדיה, בת 23.
הנגשת הדרך להצלחה והחיים עצמם.

המטרה שלי להפוך את ההצלחה לדרך חיים אצל אנשים.

תתנו לפוסטים להגיע ישירות אליכם

תודה שהצטרפתם!

  • TikTok
  • Facebook
  • Instagram
bottom of page