top of page

הסברה ישראלית

קצת הסבר על הסברה ישראלית:

בטח שאתם שומעים על זה, אתם חושבים שמדובר בהתנגחויות אחד עם השני ולא בצד הכיף בשיפור תדמית של מדינת ישראל.


painting brushes

יש 2 צדדים להסברה

בצד ההסברתי- שנכנסים לפרטים ולהיסטוריה

בצד האישי - שיכירו אנשים ממדינת ישראל ויבינו שזה לא שחור לבן כמו שמראים להם

אני באמת עשיתי את שני הצדדים

קיבלתי המון הייט

אבל זה לא הכניע אותי

מה שכן זה היה לי קשוח להתרכז כל פעם בהסברה ולהלחם איתם

אני דוגלת באהבה הדדית

בלהראות לצד השני את הטוב שיש בנו

ולכן הצטרפתי לארגון Israel-is ארגון שמשפר את התדמית של מדינת ישראל

באמצעות הכרה הדדית

הוא מתרכז בצד החיובי


וזה משהו שכולנו יכולים לעשות

אם חשוב לנו המדינה שלנו והתדמית שלה בעולם

מזמינה אתכם להצטרף אליהם

זה גם חווייתי

גם מלמד

וגם מלא במשמעות


חלק מהחוויה בהסברה ישראלית

זה להכיר מקומות חדשים בארץ

הלכנו למשק הפארק הרצליה

מקום שבו חמישה חברים הקימו את המשק

והוא עצום!

זה מטורף כמה כח יש לנו אם אנחנו מתאחדים ורוצים דברים

קטפנו שמה פטל היה ממש טעים

ויצרנו מזה תוכן לרשתות החברתיות הבינלאומיות

והסברנו על המקום והכרנו להם זווית חדשה על ישראל



פעם ראשונה שלי שאני עושה סנפלינג

חוויה מלחיצה וכיפית בא זמנית

הסנפלינג היה לתוך מערה שהחור אליה היה די קטן

ומה שהכי מגניב

זה כשנכנסים יותר המערה מתרחבת ממש

ממש כמו שמכירים בן אדם לעומק

מבינים שהוא הרבה מעבר לחיצוניות שהוא מראה

בדיוק כמו מדינת ישראל אם מדברים על הסברה

ישראלית חחח

וכל הטיול הזה בשביל יצירת תוכן אתם מבינים איזה כיף



חלק מהסדנאות שעשו לנו

זה צילום

לראות מבעד לעדשה

גוונים אחרים

הדבר שהכי קשה לנו לפעמים

זה לראות את היופי שקיים בנו

ויש יופי בכל דבר

להיות שלם עם מי שאתה

זה מסר שאני עובדת עם עצמי עליו המון

כי אין אפילו בן אדם אחד כמוני

וזה מה שיפה

אז זו תמונה מגניבה שרואים את ההשתקפות שלי

זה ממש כמו שאנחנו רואים את עצמינו במראה

תדמיינו איך הייתם רוצים להראות

זה יכול להיות סטייל מסוים

ברגשה עצמית של ביטחון

מה שבא לכם

העיקר שזה יגרום לכם להרגיש טוב עם מי שאתם

image05_edited.jpg

היי, תודה שאתם מקדישים זמן לקרוא!

היי, שמי שקד עובדיה, בת 23.
הנגשת הדרך להצלחה והחיים עצמם.

המטרה שלי להפוך את ההצלחה לדרך חיים אצל אנשים.

תתנו לפוסטים להגיע ישירות אליכם

תודה שהצטרפתם!

  • TikTok
  • Facebook
  • Instagram
bottom of page