top of page

מה התכנון העתידי שלי אל עבר ההצלחה

שיווק שותפים

לשווק עמותות ולעזור להם להרוויח יותר כסף

מההכנסה של זה

השקעות בבורסה / ביטקויין

מההכנסה הזאת

לבנות מיזם


המטרה שלי זה ריבוי הכנסות

מהדברים שמעניינים אותי ובא לי לעשות

כי חשוב לי בכל דבר שאני עושה בחיים שלי

שאני אהנה מזה ואראה את החשיבות בכך

לאו דווקא במובן הכספי

אלא הערכי מה יוצא לי מזה

הקו שאני הולך לפיו זה המטרה שלי

להפוך את העולם למקום יותר טוב

ולכן כשאני לומדת על עסקים ואני רואה שהם הופכים את העולם למקום יותר טוב

באמצעות השירותים שלהם זה משהו שאני רוצה להתעסק ולהשקיע בו

כי מוצאת עניין בכל דבר ששמתי לעצמי בתור יעד

אני מבינה גם שחלק מהעשייה כנראה תגרום לי לנסות דברים נוספים או לשנות יעדים וזה לגמרי בסדר כל עוד אני בהתקדמות.

דבר נוסף שחשוב לחשוב עליו ביצירת תוכנית כזאת היא

איזה בן אדם אתה צריך להיות בשביל שתוכל לקבל את הדברים הללו

האם אני צריכה ללמוד חומר מסוים

לעבוד על אמונות מגבילות מסוימות

לייצר לעצמי סביבה מקדמת

לשפר את התזונה והכושר שלי

דברים שאתם צריכים לשבת עם עצמכם בזמן שאתם יוצרים את מקורי ההכנסות שלכם

חשוב לציין שאני לא מומחית בכך וזה לא נחשב לייעוץ אני רק מספרת לכם מהמטרות שלי

שאולי זה יתן לכם מוטיבציה וקו מחשבה אל עבר העתיד שאתם הייתם רוצים לעצמכם

נכון לכרגע אני נמצאת בחלק של השיווק שותפים

יש רווחים אבל הם עוד לא ברמה של להתקדם לשלב הבא

ברגע שזה ייצר לי כמות רווח שהגדרתי לעצמי מראש אז אוכל להתקדם לשלב הבא

יש גם מקום של סבלנות ביחד עם העשייה

משהו שקשוח לעשות אבל הכרחי


image05_edited.jpg

היי, תודה שאתם מקדישים זמן לקרוא!

היי, שמי שקד עובדיה, בת 23.
הנגשת הדרך להצלחה והחיים עצמם.

המטרה שלי להפוך את ההצלחה לדרך חיים אצל אנשים.

תתנו לפוסטים להגיע ישירות אליכם

תודה שהצטרפתם!

  • TikTok
  • Facebook
  • Instagram
bottom of page